Навигация
Навигация
Начало
Администрация
Кмет
Биография
Правомощия
Отчети
Заповеди
Заместник-кметове
Секретар
Структура на администрацията
Кметства
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Работно време
Телефонен указател
Приемни дни
Побратимени градове
Общински съвет
Председател
Биография
Приемни дни
Състав на ОбС
Контакти
Наредби
Решения
Правилници
График на предстоящите комисии
Докладни за предстоящо заседание
Доклади и отчети
Заседания на живо
Проекти на нормативни документи
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Съдебни заседатели
Информация и услуги
За Кърджали
Историята
Градска и общинска
транспортна схема
Анкета
Анкетна карта
Услуги
Указател на aдминистративните услуги
Указател на комплексните административни услуги
Стандарти за административни услуги
Формуляри за услуги, извършвани от Общинска администрация
Достъп до обществена информация
Удовлетвореност на потребителите
Често задавани въпроси
Контакти
BG
English
Панорамен изглед на Кърджали
Информация за снимката
Начало
Новини
Кметът на Кърджали се отчете за 100-те дни управление
04 Март 2004
Споделяне
Сред най-важните неща,които се случиха през изминалите 4 месеца са попълването на ръководството на общината и прилагането на приетата от ОбС нова организационна структура на общинска администрация. По време на изборите ние като ДПС поехме един политически и обществен ангажимент за представителство на всички етноси в ръководството на общината,това наше обещание вече го изпълнихме.Оттук нататък всичко е въпрос на наша активност и доказване на работа в екип,заяви пред журналисти от регионални и национални медии кметът Хасан Азис.
Какво друго се случи през изминалите 4 месеца?
Приключва компютъризацията на администрацията като целта е всеки служител да има на бюрото си компютър.До шест месеца с компютри ще бъдат снабдени и кметствата.
Какво сме направили за повишаване качеството на административното обслужване?Изготвен е идеен и работен проект за изграждане на център за обслужване на гражданите на едно гише.Въвеждането на такава практика има много и разнопосочни ефекти.По предварителни разчети изграждането на този център ще струва около 60 хил.лв.,търсят се средства по донорски програми
Извършен е вътрешен одит на общинска администрация съгласно изискванията на въведената вече система за управление на качеството ИСО 9001:2000 .
Един от важните и наболели въпроси,които предизвикаха обществен интерес и отзвук беше Наредбата за рекламна дейност.Инициирана бе работна среща с представители на общинска и областна администрации,на работодателските организации.Подготвеният проект за нова наредба бе внесен в ОбС и се разгледа на сесия на 11 март т.г.В ОбС за разглеждане и решение бе внесена и новата Наредба за реда за отдаване под наем на общинска собственост и провеждане на търгове съгласно новия Закон за общинска собственост.Направена бе и една пълна картина на отдадените помещения общинска собственост под наем.Техният брой е 389.Много от тях са с изтекъл срок на договорите,други се ползват от партии и обществени организации,които вече нямат право на това.Предстои предприемане на мерки по отношения на наемателите,които са в неправомерни отношения с общината.
Прочитания: 2427 пъти
‹ Назад
2018-2024 © Община Кърджали, Всички права запазени.
Webdesign