Навигация
Навигация
Начало
Администрация
Кмет
Биография
Правомощия
Програма за управление 2023-27
Отчети
Заместник-кметове
Секретар
Структура на администрацията
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Работно време
Телефонен указател
Приемни дни
Побратимени градове
Общински съвет
Председател
Биография
Приемни дни
Състав на ОбС
Контакти
Наредби
Решения
Правилници
График на предстоящите комисии
Докладни за предстоящо заседание
Доклади и отчети
Заседания на живо
Проекти на нормативни документи
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Съдебни заседатели
Информация и услуги
За Кърджали
Историята
Градска и общинска
транспортна схема
Анкета
Анкетна карта
Услуги
Указател на aдминистративните услуги
Указател на комплексните административни услуги
Формуляри за услуги, извършвани от Общинска администрация
Достъп до обществена информация
Удовлетвореност на потребителите
Често задавани въпроси
Контакти
BG
English
Панорамен изглед на Кърджали
Информация за снимката
Начало
Новини
Прессъобщение
26 Ноември 2012
Споделяне
През месец октомври Община Кърджали стартира изпълнението на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 12-11-3/11.10.2012 г., проект „Подобряване на ефективността и оптимизиране структурата на администрацията на община Кърджали”, който се финансира по приоритетна ос І „Добро управление”, подприоритет 1.1 „Ефективна структура на държавната администрация” на Оперативна програма „Административен капацитет”, бюджетна линия BG051PO002/10/1.1-04. Общата стойност на договора е 108 676,04 лв. Средствата предоставяни по Проекта са в следното съотношение: 85 % от Европейския социален фонд и 15 % от националния бюджет на Република България.
Проектът цели да се създадат условия за подобряване на ефективността на Общинска администрация – Кърджали чрез стимулиране на организационното развитие на административните структури на общината. Специфичните цели на проекта са:
• Оптимизиране на структурата на администрацията на община Кърджали;
• Подобряване на работните процеси в Общинска администрация – Кърджали;
• Повишаване на ефективността и ефикасността и избягване на дублиращи се функции в администрацията.
По проекта ще се извърши функционален анализ с препоръки и план
за организационното структуриране, подобряване на ефективността и подобряване на ефикасността и икономичността, анализ на текущото състояние на процесите в община Кърджали, преглед и анализ на съществуващите методологии, процедури и вътрешни правила и изготвени препоръки и мерки за организационни промени, свързани с оптимизацията на работните процеси.
Проектът ще се реализира в рамките на 12 месеца и ще приключи на 11.10.2013 г.
Проектът „Подобряване на ефективността и оптимизиране на структурата на администрацията на община Кърджали” се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Прочитания: 1621 пъти
‹ Назад
2018-2025 © Община Кърджали, Всички права запазени.
Webdesign