Навигация
Навигация
Начало
Администрация
Кмет
Биография
Правомощия
Отчети
Заповеди
Заместник-кметове
Секретар
Структура на администрацията
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Работно време
Телефонен указател
Приемни дни
Побратимени градове
Общински съвет
Председател
Биография
Приемни дни
Състав на ОбС
Контакти
Наредби
Решения
Правилници
График на предстоящите комисии
Докладни за предстоящо заседание
Доклади и отчети
Заседания на живо
Проекти на нормативни документи
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Съдебни заседатели
Информация и услуги
За Кърджали
Историята
Градска и общинска
транспортна схема
Анкета
Анкетна карта
Услуги
Указател на aдминистративните услуги
Указател на комплексните административни услуги
Стандарти за административни услуги
Формуляри за услуги, извършвани от Общинска администрация
Достъп до обществена информация
Удовлетвореност на потребителите
Често задавани въпроси
Контакти
BG
English
Панорамен изглед на Кърджали
Информация за снимката
Начало
Новини
П О К А Н А №3
24 Януари 2013
Споделяне
П О К А Н А
№3
На основание чл.23, ал.4 от Закона за местното самоуправление и местната администрация
С В И К В А М
На 30.01.2013 г. / сряда / от 9.30 ч. в голямата зала на „Бизнес инкубатора” заседание при следния
Проект!
Д Н Е В Е Н Р Е Д:
1. Приемане на отчет на Местната комисия по чл.8, ал. 2 от ЗУПГМЖСВ за дейността ú през 2012 г. и утвърждаване на план-сметка за 2013 г.
2. Приемане на отчет за дейността на „Пазар на производителите - Кърджали” ЕАД гр.Кърджали по изпълнение на Програмата за финансова стабилизация на дружеството за периода 01.07.2012 – 31.12.2012 г.
3. Приемане на отчет за дейността на Обществения посредник за 2012 г.
4. Приемане на отчет за дейността на Общински съвет – Кърджали и неговите Постоянни комисии за периода 03.11.2011 г. – 31.12.2012 г.
5. Изменение и допълнение на Наредбата за организация на транспортната дейност и безопасността на движението на територията на община Кърджали.
6. Изменение на Решение №14/09.01.2013 г. на Общински съвет – Кърджали, за кандидатстване с проектно предложение по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.
7. Поправка на очевидна фактическа грешка допусната в Решение № 48 по Протокол № 6 от заседание на Общински съвет – Кърджали, проведено на 20.02.2012 г.
8. Даване на съгласие за членство на Община Кърджали в Сдружение „Бизнес инкубатор -2003”.
9. Удължаване срока на договор за наем на общински имот, представляващ: Помещения, находящи се в сградата на бивш Градски съвет, ул. „Отец Паисий” № 3, гр. Кърджали.
10. Одобряване на Подробен устройствен план - план за застрояване на неурегулиран поземлен имот №137 кадастрален район 316 по плана на новообразуваните имоти в землището на гр.Кърджали.
11. Одобряване на Подробен устройствен план - план за застрояване на неурегулирани поземлени имоти №40909.13.117 и №40909.13.78 по кадастралната картата на гр.Кърджали.
12. Одобряване на изменение на Подробен устройствен план - план за регулация и застрояване на квартали с №№ 161, 162, 182, 183, 186, 195, 196, 197, 198 и 270 на ж.к. “Възрожденци”- ІІІ част, гр. Кърджали.
13. Одобряване на Подробен устройствен план - план за застрояване на неурегулиран поземлен имот №010058 по картата за възстановена собственост в землището на с.Прилепци, общ.Кърджали.
14. Одобряване на Подробен устройствен план - план за застрояване на неурегулирани поземлени имоти №032014 и №032013 по картата за възстановена собственост в землището на с.Широко поле, общ.Кърджали.
15. Отпускане на средства за финансово подпомагане на процедури и дейности, свързани с лечение на безплодие на семейства и лица, живеещи на семейни начала с репродуктивни проблеми на територията на Община Кърджали.
16. Отпускане на парични помощи за лечение на тежко болни лица.
17. Предложение за предсрочно прекратяване правомощията на Председателя на Общински съвет – Кърджали.
18. ПИТАНИЯ.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ –
К Ъ Р Д Ж А Л И: …………………..
/Р. МУСТАФА/
Прочитания: 1752 пъти
‹ Назад
2018-2024 © Община Кърджали, Всички права запазени.
Webdesign