Навигация
Навигация
Начало
Администрация
Кмет
Биография
Правомощия
Отчети
Заповеди
Заместник-кметове
Секретар
Структура на администрацията
Кметства
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Работно време
Телефонен указател
Приемни дни
Побратимени градове
Общински съвет
Председател
Биография
Зам.председател
Приемни дни
Състав на ОбС
Контакти
Наредби
Решения
Правилници
График на предстоящите комисии
Докладни за предстоящо заседание
Доклади и отчети
Проекти на нормативни документи
Обществен съвет
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Съдебни заседатели
Информация и услуги
За Кърджали
Историята
Кметове
Почетни граждани
Информация
Градска и общинска
транспортна схема
Услуги
Указател на aдминистративните услуги
Указател на комплексните административни услуги
Стандарти за административни услуги
Формуляри за услуги, извършвани от Общинска администрация
Достъп до обществена информация
Контакти
BG
English
Türkçe
Панорамен изглед на Кърджали
Информация за снимката
Начало
Новини
Правим общинската администрация по-ефективна
30 Януари 2013
Споделяне
Основните цели и дейности на проект „Подобряване на ефективността и оптимизиране структурата на администрацията на община Кърджали” бяха представени днес на пресконференция от кмета на община Кърджали инж. Хасан Азис и секретаря на общинската администрация Сезгин Бекир, който е и ръководител на проекта.
Пред медиите инж. Азис заяви, че община Кърджали е стартирала изпълнението на Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по проекта през месец октомври миналата година. Неговата обща стойност е 108 676,04 лв., като средствата предоставяни по проекта са в съотношение 85% от Европейският социален фонд и 15% от националния бюджет на Р България.
С реализирането на проекта си поставяме за цел да бъде подобрена ефективността на общинска администрация Кърджали чрез стимулиране на организационното развитие на административните структури в общината, подчерта градоначалникът. По думите му настоящият проект може да бъде приеман като естествено продължение на стартиралия в края на 2011 година в общината проект „Ефективно взаимодействие между заинтересованите страни в община Кърджали за формиране, изпълнение и мониторинг на общински политики”.
Ръководителят на проекта Сезгин Бекир даде подробна информация за формулираните шест дейности на новия проект, които ще се реализират в рамките на 12 месеца.
Вече са в ход дейностите за организацията и управлението на проекта. Избран е екип от трима души, стартирал е и процесът за избор на фирма, която ще работи за прякото им изпълнение. Една от тях е насочена към извършване на функционален анализ в администрацията на община Кърджали. За целта ще бъде направен преглед на структурата й, изследване на основните процеси и свързаност на звената в нея. В рамките на проекта ще бъде изготвен и списък от мерки за оптимизация на администрацията и работните процеси.
„Не става дума за съкращение на работните места, а за внимателен преглед на реалните задължения на определените длъжности и избягване на дублиращите се функции”, подчерта Сезгин Бекир. Той допълни, че в рамките на проекта ще бъде направен анализ на работните процеси в община Кърджали, както и преглед и анализ на съществуващите методологии, процедури и вътрешни правила. На база на получените резултати ще бъдат подготвени препоръки и мерки за организационни промени, свързани с организиране на работните процеси в администрацията. Като продукт от тази дейност се очаква да бъде изработена и Пътна карта за изпълнение на препоръките и включване на предложенията в бюджетните прогнози на общината.
В изпълнение на проект „Подобряване на ефективността и оптимизиране структурата на администрацията на община Кърджали” ще бъдат проведени съпътстващи обучения за общинска администрация и две кръгли маси.
Проектът трябва да приключи на 11.10.2013г. Изпълнението на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 12-11-3/11.10.2012г, проект „Подобряване на ефективността и оптимизиране структурата на администрацията на община Кърджали”, се финансира по приоритетна ос І „Добро управление”, подприоритет 1.1 „Ефективна структура на държавната администрация” на Оперативна програма „Административен капацитет, бюджетна линия BG051PO002/10/1.1-04.
Прочитания: 1831 пъти
‹ Назад
2018-2023 © Община Кърджали, Всички права запазени.
Webdesign