Навигация
Навигация
Начало
Администрация
Кмет
Биография
Правомощия
Отчети
Заповеди
Заместник-кметове
Секретар
Структура на администрацията
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Работно време
Телефонен указател
Приемни дни
Побратимени градове
Общински съвет
Председател
Биография
Приемни дни
Състав на ОбС
Контакти
Наредби
Решения
Правилници
График на предстоящите комисии
Докладни за предстоящо заседание
Доклади и отчети
Заседания на живо
Проекти на нормативни документи
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Съдебни заседатели
Информация и услуги
За Кърджали
Историята
Градска и общинска
транспортна схема
Анкета
Анкетна карта
Услуги
Указател на aдминистративните услуги
Указател на комплексните административни услуги
Стандарти за административни услуги
Формуляри за услуги, извършвани от Общинска администрация
Достъп до обществена информация
Удовлетвореност на потребителите
Често задавани въпроси
Контакти
BG
English
Панорамен изглед на Кърджали
Информация за снимката
Начало
Новини
Прес-съобщение
06 Август 2013
Споделяне
От месец октомври 2012 г. Община Кърджали реализира проект № 12-11-3/12.04.2012 „Подобряване на ефективността и оптимизиране на структурата на администрацията на община Кърджали”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 12-11-3/11.10.2012, по Оперативна програма „Административен капацитет", подприоритет 1.1. „Ефективна структура на държавната администрация”, бюджетна линия BG051PO002/12/1.1-04 съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Общата стойност на договора е 108 676,04 лв., като 100% са безвъзмездна помощ. Срокът за изпълнение на проекта е 12 месеца.
Общата цел на проекта е подобряване на ефективността на общинска администрация Кърджали чрез стимулиране на организационното развитие на административните структури на общината.
Специфичните цели са:
• Оптимизиране на структурата на администрацията на община Кърджали
• Подобряване на работните процеси в общинска администрация Кърджали
• Повишаване на ефективността и ефикасността и избягване на дублиращи се функции в администрацията
За постигането на две от специфичните цели на проекта, свързани с подобряване на работните процеси в общинска администрация Кърджали и повишаване на ефективността, ефикасността и избягване на дублиращи се функции в администрацията, бе организирано съпътстващо обучение на служителите от общинска администрация. Съпътстващото обучение се организира от „Българска финансова група” ООД, гр. Кърджали и се проведе на 25 и 26 юли и 01 и 02 август 2013 г. в хотелски комплекс „ГЛаватарски хан”. В него се включиха 48 представители на общинска администрация Кърджали и кметове на кметства.
Участниците в обучението имаха възможност да придобият нови знания и умения по теми, свързани с насоките за работа с новите актуализирани вътрешно-административни нормативни документи, изготвени по проекта. Беше направен преглед на изводите и препоръките от изготвения доклад за функционален анализ. Общинските служители от целевата група бяха запознати с предимствата на новите методи за работни процеси, както и със стандартите, внедрени и работещи в други административни единици.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Прочитания: 1529 пъти
‹ Назад
2018-2024 © Община Кърджали, Всички права запазени.
Webdesign