Навигация
Навигация
Начало
Администрация
Кмет
Биография
Правомощия
Отчети
Заповеди
Заместник-кметове
Секретар
Структура на администрацията
Кметства
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Работно време
Телефонен указател
Приемни дни
Побратимени градове
Общински съвет
Председател
Биография
Приемни дни
Състав на ОбС
Контакти
Наредби
Решения
Правилници
График на предстоящите комисии
Докладни за предстоящо заседание
Доклади и отчети
Заседания на живо
Проекти на нормативни документи
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Съдебни заседатели
Информация и услуги
За Кърджали
Историята
Градска и общинска
транспортна схема
Анкета
Анкетна карта
Услуги
Указател на aдминистративните услуги
Указател на комплексните административни услуги
Стандарти за административни услуги
Формуляри за услуги, извършвани от Общинска администрация
Достъп до обществена информация
Удовлетвореност на потребителите
Често задавани въпроси
Контакти
BG
English
Панорамен изглед на Кърджали
Информация за снимката
Начало
Новини
Заповед №80
31 Януари 2014
Споделяне
ЗАПОВЕД № 80
гр. Кърджали, 28.01. 2014 г.
На основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА, чл. 59 от Административно процесуалния кодекс, чл. 18 от Наредба за условията и реда за придобиване, управление и разпореждане със земите от общинския поземлен фонд на Община Кърджали и в изпълнение на Решение № 78 от 28.03.2012 г. на Общински съвет гр. Кърджали
З А П О В Я Д В А М:
1. Откривам втора процедура за стопанската 2013/2014 г. за предоставяне под наем без търг или конкурс за една стопанска година на маломерни имоти с площ под 10 дка от общинския поземлен фонд /ОПФ/ на територията на община Кърджали при следните условия:
1.1 Обект на процедурата са свободни земеделски земи /ниви и ливади/ с площ под 10 дка от ОПФ по землища, номер на имот, местност, начин на трайно ползване, категория, площ /дка/, съгласно Приложение № 1, неразделна част от заповедта. Общата площ на маломерните имоти в едно землище, които може да се наемат от едно лице е в размер до 30 /тридесет/ дка.
1.2 Срок за отдаване под наем – за стопанската 2013/2014 година.
1.3 Наемна цена на земеделската земя на декар за една стопанска година:
- за ниви – в зависимост от категорията на земеделската земя: І /първа/ – 25 лв./дка, ІІ /втора/ – 20 лв./дка, ІІІ /трета/ – 18 лв./дка, ІV /четвърта/ – 15 лв./дка, V /пета/ – 12 лв./дка, VІ /шеста/ – 12 лв./дка, VІІ /седма/ – 8 лв./дка, VІІІ /осма/ – 8 лв./дка, ІХ /девета/ – 6 лв./дка, Х /десета/ – 4 лв./дка;
- за ливади – без оглед на категорията на земеделската земя – 4 лв./дка.
2. Одобрявам:
2.1. Образец на заявление за наемане на ниви и ливади с площ под 10 дка за една стопанска година, находящи се в землищата на община Кърджали /без землище гр.Кърджали/ – Приложение № 2;
2.2. Образец на заявление за наемане на ниви и ливади с площ под 10 дка за една стопанска година, находящи се в землище гр. Кърджали – Приложение № 3.
3. Място и срок за подаване на заявленията: Заявленията по образец се подават в Информационния център на Общинска администрация – Кърджали, гр. Кърджали, бул. “България” № 41, в срок до 28.02.2014 г. включително.
4. Информация за имотите по землища, № на имота, местност, начин на трайно ползване, категория и площ в дка може да бъде получена: в Общинска администрация гр. Кърджали, бул. “България” № 41, етаж V, стая 501 или на тел. 0361/67360; в кметствата по местонахождение на имотите и от сайта на общината.
5. Оглед на имотите може да се извършва всеки работен ден до 28.02.2014 г. включително в присъствието на кмета/кметския наместник на кметството/кметското наместничество, на територията на което се намират имотите, за землище Кърджали в присъствието на служители от Общинска администрация гр. Кърджали.
6. Сключването на договорите за наем става по поредността на входиране на заявленията в Община Кърджали.
Настоящата заповед да бъде връчена на служителите от отдел „Стопанска дейност, управление и разпореждане с общински поземлен фонд” към Общинска администрация гр. Кърджали и на кметовете на кметства и кметски наместници, за сведение и изпълнение.
Заповедта да се публикува в два местни вестника, на сайта на общината и се постави на видни места в кметствата/кметските наместничества и на таблото за обяви в Общинска администрация – Кърджали.
Контрола по изпълнение на настоящата заповед възлагам на инж. Юсеин Ахмед – зам. кмет „Общинска собственост и икономическо развитие” на Община Кърджали.
КМЕТ
НА ОБЩИНА КЪРДЖАЛИ: инж. ХАСАН АЗИС
Прочитания: 2359 пъти
‹ Назад
2018-2024 © Община Кърджали, Всички права запазени.
Webdesign