Навигация
Навигация
Начало
Администрация
Кмет
Биография
Правомощия
Отчети
Заповеди
Заместник-кметове
Секретар
Структура на администрацията
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Работно време
Телефонен указател
Приемни дни
Побратимени градове
Общински съвет
Председател
Биография
Приемни дни
Състав на ОбС
Контакти
Наредби
Решения
Правилници
График на предстоящите комисии
Докладни за предстоящо заседание
Доклади и отчети
Заседания на живо
Проекти на нормативни документи
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Съдебни заседатели
Информация и услуги
За Кърджали
Историята
Градска и общинска
транспортна схема
Анкета
Анкетна карта
Услуги
Указател на aдминистративните услуги
Указател на комплексните административни услуги
Стандарти за административни услуги
Формуляри за услуги, извършвани от Общинска администрация
Достъп до обществена информация
Удовлетвореност на потребителите
Често задавани въпроси
Контакти
BG
English
Панорамен изглед на Кърджали
Информация за снимката
Начало
Новини
Прессъобщение
15 Септември 2014
Споделяне
На 22.07.2014 г. Община Кърджали стартира изпълнението на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ М 13-22-15/22.07.2014 г., проект „Общинска администрация Кърджали – професионална, ефективна и ефикасна”, който се финансира по приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация” на Оперативна програма „Административен капацитет”, Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14. Общата стойност на договора е 130 324,48 лв., като 100 % се предоставят от програмата. Проектът ще се реализира в рамките на 12 месеца.
Проектът е насочен към повишаване на професионалните компетентности и мотивация на кметовете на кметства, кметските наместници и служителите в Общинска администрация – Кърджали.
Специфичните цели на проекта са:
• Повишаване на мотивацията, знанията и професионалната компетентност на 48 кмета на кметства и кметски наместници;
• Повишаване на професионалната компетентност на служителите с ръководни, експертни и технически функции в Общинска администрация – Кърджали;
• Повишаване на ефективността и ефикасността на работата на служителите в Общинска администрация – Кърджали със специфични групи граждани, включително неграмотни и малограмотни и от малцинствените групи.
В целевата група на проекта са включени 148 служители на
Общинска администрация – Кърджали и кметствата.
Реализирането на проекта ще допринесе за повишаване на професионалната компетентност и мотивацията на целевата група. Чрез участия в специализирани и мотивационни обучения служителите от администрацията ще разширят своите знания и умения в сферата на управлението на общинската собственост, финансовото управление, работата в екип и предоставянето на услуги на специфични групи потребители. Те ще имат възможност да приложат придобитите знания при планирането, управлението и контрола на ежедневната дейност в отделните кметства и структурни звена, което ще доведе до по-ефективно и ефикасно изпълнение на функциите на Общинска администрация – Кърджали.
Проектът „Общинска администрация Кърджали – професионална, ефективна и ефикасна” се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Прочитания: 1388 пъти
‹ Назад
2018-2024 © Община Кърджали, Всички права запазени.
Webdesign