Навигация
Навигация
Начало
Администрация
Кмет
Биография
Правомощия
Отчети
Заповеди
Заместник-кметове
Секретар
Структура на администрацията
Кметства
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Работно време
Телефонен указател
Приемни дни
Побратимени градове
Общински съвет
Председател
Биография
Приемни дни
Състав на ОбС
Контакти
Наредби
Решения
Правилници
График на предстоящите комисии
Докладни за предстоящо заседание
Доклади и отчети
Заседания на живо
Проекти на нормативни документи
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Съдебни заседатели
Информация и услуги
За Кърджали
Историята
Градска и общинска
транспортна схема
Анкета
Анкетна карта
Услуги
Указател на aдминистративните услуги
Указател на комплексните административни услуги
Стандарти за административни услуги
Формуляри за услуги, извършвани от Общинска администрация
Достъп до обществена информация
Удовлетвореност на потребителите
Често задавани въпроси
Контакти
BG
English
Панорамен изглед на Кърджали
Информация за снимката
Начало
Новини
Обучават 100 общински служители и 48 кметове на кметства по проект
17 Октомври 2014
Споделяне
Основните цели и дейности на новия проект “Общинска администрация Кърджали – професионална, ефективна и ефикасна”, реализиран от община Кърджали бяха представени днес на пресконференция от кмета инж. Хасан Азис. Той съобщи, че проектът е с продължителност 12 месеца и стартира на 22 юли т.г. Реализира се по Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд. От думите на кмета стана ясно, че това е четвъртият проект на община Кърджали насочен към квалификацията на служителите в общинска администрация и кметовете на малки населени места.
„Чрез този проект ще наградим наученото и ще дадем възможност на повече служители да се включат в предвидените специализирани и модулни обучения”, заяви инж.Азис. Той посочи и двете целеви групи, към които е насочен проекта, а именно 48 кметове на кметства и кметски наместници и
100 служители, заемащи ръководни, експертни и технически длъжности в Общинска администрация Кърджали.
За планираните дейности и очакваните резултати пред представителите на медиите говори и координаторът на проект “Общинска администрация Кърджали – професионална, ефективна и ефикасна” Цеца Радкова. Тя съобщи, че в резултат на реализирането му, четири групи служители ще преминат обучения по спецефични за работата им теми, като “Ефективно управление на общинската собственост”, “Надзор за законност върху дейността и актовете на общинска администрация”, “Вътрешен контрол: ефективност на системите за финансово управление”. Всички обучения ще бъдат организирани от Института по публична администрация.
В рамките на проекта ще бъдат проведени и две изнесени обучения. Първото от тях е мотивационно модулно обучение за 48 кметове на кметства и кметски наместници на теми “Работа в екип и екипна ефективност”, “Мотивация и лидерство” и “Предотвратяване и решаване на конфликти”. Второто обучение е специализирано и ще бъденасочено към 100 служители от общинска администрация.
Дейностите по проект “Общинска администрация Кърджали – професионална, ефективна и ефикасна”, на обща стойност 130 324,48 лв., трябва да приключат до 22 юли 2015 год.
Прочитания: 1448 пъти
‹ Назад
2018-2024 © Община Кърджали, Всички права запазени.
Webdesign