Навигация
Навигация
Начало
Администрация
Кмет
Биография
Правомощия
Програма за управление 2023-27
Отчети
Заместник-кметове
Секретар
Структура на администрацията
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Работно време
Телефонен указател
Приемни дни
Побратимени градове
Общински съвет
Председател
Биография
Приемни дни
Състав на ОбС
Контакти
Наредби
Решения
Правилници
График на предстоящите комисии
Докладни за предстоящо заседание
Доклади и отчети
Заседания на живо
Проекти на нормативни документи
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Съдебни заседатели
Информация и услуги
За Кърджали
Историята
Градска и общинска
транспортна схема
Анкета
Анкетна карта
Услуги
Указател на aдминистративните услуги
Указател на комплексните административни услуги
Стандарти за административни услуги
Формуляри за услуги, извършвани от Общинска администрация
Достъп до обществена информация
Удовлетвореност на потребителите
Често задавани въпроси
Контакти
BG
English
Панорамен изглед на Кърджали
Информация за снимката
Начало
Новини
Прессъобщение
27 Февруари 2015
Споделяне
На 22.07.2014 г. Община Кърджали стартира изпълнението на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № М 13-22-15/22.07.2014 г. проект „Общинска администрация Кърджали – професионална, ефективна и ефикасна”, който се финансира по приоритетна ос ІІ„Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация” на Оперативна програма „Административен капацитет”, Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14. Общата стойност на договора е 130 324,48 лв., 100 % финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”.
Общата цел на проекта е повишаване на професионалните компетентности и мотивация на кметовете на кметства, кметските наместници и служителите в Общинска администрация – Кърджали.
Основните дейности чрез които се реализира проекта са участие на служители от общинска администрация в обучения организирани от Института по публична администрация, участие в изнесено мотивационно модулно обучение за кметовете на кметства и кметските наместници, участие в изнесено специализирано обучение в ключови компетентности: лична ефективност, делова етика на служителите от община Кърджали и работа със специфични групи граждани, включително неграмотни и малограмотни и от малцинствени групи и дейности за информация и публичност.
На 17.10.2014 г. се състоя първата пресконференция на проекта, организирана от „ГАРС” ЕООД. На нея инж. Хасан Азис – Кмет на община Кърджали представи основните цели и дейности на проекта.
За повишаване на квалификацията на експертите с ръководни и експертни функции в различните звена са избрани четири обучения включени в каталога на Института по публична администрация, а именно обученията на теми: „Ефективно управление на общинската собственост”, „Надзор за законност върху дейността и актовете на общинска администрация”, „Вътрешен контрол: Ефективност на системите за финансово управление” и „Прилагане на комплексно административно обслужване”.
През месец октомври и месец ноември 2014 г. 15 служители от Общинска администрация – Кърджали преминаха обучение на тема „Прилагане на комплексно административно обслужване”, които се проведоха в гр. София и гр. Банкя. На участниците в обученията, бяха връчени удостоверения за завършили успешно курс/семинар „Прилагане на комплексно административно обслужване” от Института по публична администрация.
Обучението на тема „Вътрешен контрол: Ефективност на системите за финансово управление и контрол” се проведе в гр. Банкя от 27.10.2014 г. до 28.10.2014 г. В обучението взеха участие 10 служители от общинска администрация. На участниците в обучението бяха връчени удостоверения за завършили успешно курс/семинар „Вътрешен контрол: Ефективност на системите за финансово управление и контрол” от Института по публична администрация.
От 25.02.2015 г. до 26.02.2015 г. в гр. Банкя се проведе обучение на тема „Ефективно управление на общинската собственост”. В обучението взеха участие 10 служители от Общинска администрация – Кърджали. На участниците в обучението бяха връчени удостоверения за завършили успешно курс/семинар „Ефективно управление на общинската собственост” от Института по публична администрация.
От 18.02.2015 г . до 20.02.2015 г. в гр. Бургас се проведе изнесено специализирано обучение в ключови компетентности: лична ефективност, делова етика на служителите от община Кърджали и работа със специфични групи граждани, включително неграмотни и малограмотни и от малцинствени групи. В обучението взеха участие 25 служители с ръководни и експертни функции от различните звена в общинска администрация. Обучението
бе организирано от „РААБЕ България” ООД. На участниците в обучението бяха връчени сертификати за успешно преминало обучение.
Реализирането на проекта ще доведе до повишаване на професионалната компетентност и мотивацията на служителите и кметовете на кметства. Чрез целенасоченото участие в специализирани и мотивационни обучение служителите от Общинска администрация – Кърджали, ще разширят своите знания и умения в сферата на управлението на общинската собственост, финансовото управление, работата в екип и предоставяне на услуги на специфични групи потребители. Те ще имат възможност да приложат придобитите знания при планирането, управлението и контрола на ежедневната дейност в отделните кметства и структурни звена, което ще доведе до по-ефективно и ефикасно изпълнение на функциите на Общинска администрация – Кърджали.
Проектът ще се реализира в рамките на 12 месеца и ще приключи на 22.07.2015 г.
Проектът „Общинска администрация – Кърджали, професионална, ефективна и ефикасна” се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Прочитания: 1549 пъти
‹ Назад
2018-2025 © Община Кърджали, Всички права запазени.
Webdesign