Навигация
Навигация
Начало
Администрация
Кмет
Биография
Правомощия
Отчети
Заповеди
Заместник-кметове
Секретар
Структура на администрацията
Кметства
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Работно време
Телефонен указател
Приемни дни
Побратимени градове
Общински съвет
Председател
Биография
Зам.председател
Приемни дни
Състав на ОбС
Контакти
Наредби
Решения
Правилници
График на предстоящите комисии
Докладни за предстоящо заседание
Доклади и отчети
Проекти на нормативни документи
Обществен съвет
Декларации по ЗПУКИ и ЗПКОНПИ
Съдебни заседатели
Информация и услуги
За Кърджали
Историята
Кметове
Почетни граждани
Информация
Градска и общинска
транспортна схема
Услуги
Указател на aдминистративните услуги
Указател на комплексните административни услуги
Стандарти за административни услуги
Формуляри за услуги, извършвани от Общинска администрация
Достъп до обществена информация
Контакти
BG
English
Türkçe
Панорамен изглед на Кърджали
Информация за снимката
Начало
Новини
П О К А Н А № 1
19 Януари 2017
Споделяне
П О К А Н А
№ 1
На основание чл. 23, ал. 4 от Закона за местното самоуправление и местната администрация
С В И К В А М
На 27.01.2017 г. /петък/ от 10.00 ч. в голямата зала на „Бизнес инкубатора” заседание при следния
Проект!
Д Н Е В Е Н Р Е Д:
1. Избиране на временно изпълняващ длъжността кмет на кметство Люляково, Община Кърджали.
2. Избиране на Временна комисия за определяне на състав на Обществен съвет към Общински съвет – Кърджали и разработване на Правилник за устройството и дейността на Обществения съвет.
3. Приемане на Отчет за дейността на Общински съвет – Кърджали за периода 10.11.2015 г. до 31.12.2016 г.
4. Приемане на Отчет за изпълнение на решенията на Общински съвет за 2016г.
5. Приемане на Годишен доклад за дейността на Обществения посредник на община Кърджали за 2016 г.
6. Приемане на План - график за заседанията на Общински съвет – Кърджали през 2017 г.
7. Приемане на Отчет за изпълнение на Програмата за управление и разпореждане с имоти – общинска собственост на Община Кърджали за 2016 г.
8. Приемане на Отчет за изпълнение на Програмата за управление и разпореждане със земи от общинския поземлен фонд на Община Кърджали за 2016 г.
9. Приемане на отчет на Местната комисия по чл. 8, ал.2 от Закона за уреждане правата на граждани с многогодишни жилищно спестовни влогове за дейността й през 2016 г. и утвърждаване на план-сметка за 2017 г.
10. Приемане на Програма за управление и разпореждане с имоти – общинска собственост на Община Кърджали за 2017 г.
11. Приемане на Програма за управление и разпореждане със земи от общинския поземлен фонд на Община Кърджали за 2017 г.
12. Даване на съгласие за предоставяне под наем на обекти – публична общинска собственост.
13. Приемане на Бюджета за 2017 г. на Община Кърджали.
14. Подписване на споразумение за разсрочено плащане на задълженията по договор № 10923-03 от 31.05.2014 г.
15. Разпределение на жилищния фонд през 2017 г.
16. Промяна в състава на Местната комисия по чл. 8, ал.2 от Закона за уреждане на правата на граждани с многогодишни жилищно-спестовни влогове /ЗУПГПЖСВ/.
17. Отмяна на Решение № 121 от 20.05.2016 г. на Общински съвет – Кърджали и определяне на нов състав на Експертния съвет за приемане на правни анализи и пазарни оценки за продажба на общинско имущество.
18. Даване на съгласие за включване на сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в Кърджали в проектно предложение по процедура BG16RFOP001-3.002 ”Подкрепа за професионалните училища в Република България” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г.
19. Даване на съгласие за сигуряване на финансов ресурс за управление на стратегията на МИГ на община Стамболово и 54 села на община Кърджали по подмярка 19.2 „Прилагане на операции в рамките на стратегии за Водено от общностите местно развитие“ и подмярка 19.4 „Текущи разходи и популяризиране на стратегия за Водено от общностите местно развитие“ на мярка 19 „Водено от общностите местно развитие“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г.
20. Даване на съгласие за подаване на заявление за кандидатстване по Мярка 4.1 "Подготвителна помощ за стратегии за Воденото от общностите местно развитие /ВОМР/" по Приоритет на Съюза 4 „Повишаване на заетостта и териториалното сближаване” на Програмата за морско дело и рибарство /ПМДР/ 2014 - 2020 г.
21. Предоставяне на „Асоциация по В и К на обособената територия, обслужвана от „В и К” ООД, гр.Кърджали“ за стопанисване, поддържане и експлоатация на водоснабдителни и канализационни мрежи и съоръжения активи на Община Кърджали.
22. Даване на съгласие за изменение на ПУП-ПРЗ за УПИ I - за паркинг и сметосъбиране, кв. 5 по ПУП на Зона за краткотраен отдих «Енчец», землище с.Брош и образуване на нов УПИ - ХVII за култова сграда – малък параклис «Св. Николай Чудотворец» и обявяване на новоборазувания имот от публична общинска собственост за частна общинска собственост.
23. Разрешение за изработване на проект за Подробен устройствен план –план схема и право на прокарване на електро захранване за обект: „Външно електро захранване на водна спортна база на Аквафантази” ПИ 40909.6.17 по КК на гр.Кърджали на основание чл.124а, ал.1 от ЗУТ.
24. Разрешение за изработване на проект за Подробен устройствен план – парцеларен план и Подробен устройствен план – план за застрояване на основание чл.124а, ал.1 от ЗУТ, за възникнали свлачищни процеси: за свлачище в с.Енчец, общ. Кърджали и за свлачище в с.Енчец, Гребна база, общ. Кърджали.
25. Предложение за одобряване изменение на Общ устройствен план в частта на УПИ VІІІ-514, кв.23 по плана на кв.”Възрожденци”, гр.Кърджали.
26. Приемане на Годишна програма за развитие на читалищната дейност в Община Кърджали през 2017 год.
27. Отпускане на парични помощи за лечение на тежко болни лица.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ –
К Ъ Р Д Ж А Л И: ..............................
/Р. МУСТАФА/
Прочитания: 1635 пъти
‹ Назад
2018-2023 © Община Кърджали, Всички права запазени.
Webdesign