ОБЯВА
Община Кърджали, в качеството си на бенефициент по ОП „Развитие на човешките ресурси“, процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ
№ BG05M9OP001-6.002 «Патронажнагрижа +», проект „Патронажнагрижа + в Община Кърджали» договор № BG05M9OP001-6.002-0039-С01 от 10.03.2021 г.
ОБЯВЯВА
Прием на документи за подбор на персонал за осигуряване на подкрепа чрез предоставяне на патронажни грижи за възрастни хора и лица с увреждания чрез услуги в домашна среда, както и подкрепа за адаптиране на социалните услуги, делегирани от държавата дейности във връзка с разпространението на COVID-19.
- МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТИ
- СПЕЦИАЛИСТИ „ЗДРАВНИ ДЕЙНОСТИ” –РЕХАБИЛИТАТОР
- ПСИХОЛОГ
- СПЕЦИАЛИСТИ В ОБЛАСТТА НА СОЦИАЛНИТЕ ДЕЙНОСТИ – ДОМАШНИ ПОМОЩНИЦИ
- ДИСПЕЧЕР
- НЕМЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТИ - РАЗНОСВАЧИ
- ШОФЬОР
- ХИГИЕНИСТИ В СОЦИАЛНИ УСЛУГИ, ДЕЛЕГИРАНИ ОТ ДЪРЖАВАТА ДЕЙНОСТИ
МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ:
Медицински специалисти – 3 лица.Срок за работа в рамките на проекта –12 месеца на трудов договор при 8 часа заетост дневно.
- Степен на образование – висше;
- Образователно-квалификационна степен – бакалавър или магистър
- Специалност – „Медицинска сестра”, „Медицински фелдшер” – с предимство, „Акушерка”, „Медицински лаборант”;
- Добра компютърна грамотност;
- Умения и нагласа за работа с деца и лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
- Да е дееспособно лице;
- Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
- Професионална дисциплина и отговорност;
- Професионален опит – предимство;
- Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
Описание на длъжността:Медицинският специалист извършва медицински манипулации, свързани с лечението на потребителя, назначени от лекар; мери кръвното налягате и кръвната захар, придружава потребителя при посещение при лекар, в лечебното заведение за извършване на консултации, прегледи, изследвания; следи за повишаване на жизнения статус на потребителите и подобряване на здравословното им състояние;изготвяне на индивидуалните планове на потребителите;
Специалисти „Здравни дейности” - Рехабилитатор - 2 лица. Срок за работа в рамките на проекта - 12 месеца на трудов договор при 4 часа заетост дневно.
- Образование – висше, степен бакалавър/магистър
- Квалификация – Кинезитерапия, Рехабилитация
- Трудов стаж – не се изисква
- Добро познаване на нормативнатауредба, регламентиращапредоставянето на социални услуги /Закон за социалноподпомагане, Закон за интеграция на хората с увреждания;
- Комуникативни умения;
- Умения за работа в екип;
- Мотивация за работа в динамична среда;
- Компютърна грамотност.
- Професионален опит – предимство;
- Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
Описание на длъжността: Участва в изработването на индивидуалнипланове и в преразглеждането на плана.Диагностицира и при необходимостосъществяваиндивидуалнирехабилитационни и ЛФК програми. Рехабилитацията е насоченакъм профилактика, преодоляване или компенсиране на уврежданията чрез различни средства, а също и намаляване или отстраняванепериодите на временна нетрудоспособност.Медицинскатарехабилитациявключвадейности по кинезитерапия и физикална терапия, които се извършватсъобразноназначенията на лекари-специалисти. Дейностите се извършват при спазване на разпоредбите и изискванията на Министерство на здравеопазването.
Психолог– 1лице. Срок за работа в рамките на проекта – 12 мес. на 4 часов работен ден
- Степен на образование – висше;
- Образователно-квалификационна степен – бакалавър или магистър
- Специалност – „Психология”, „Клинична психология” или еквивалентна
- Добра компютърна грамотност;
- Психологическа нагласа за работа с лица с увреждания или такива в невъзможност за самообслужване;
- Да е дееспособно лице;
- Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
- Професионална дисциплина и отговорност;
- Професионален опит – предимство;
- Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
Описание на длъжността:Осъществява психологическа подкрепа и консултиране на потребителите и персонала; изследва процесите на поведение на потребителите и оценява възможностите им;изготвя индивидуалните планове на потребителите; подпомага процеса на адаптация и интеграция на потребителите чрез методи на индивидуалната работа; информира и обсъжда състоянието на потребителите с роднините и/или близките; идентифицира проблеми и помага за предотвратяването им;
Консултациите ще се извършват по домовете на потребителите.
Специалисти в областта на социалните дейности–домашни помощници 7 лица при 8 часа заетост или 14 лица при 4 часа заетост дневно на трудов договор. Срок за работа в рамките на проекта - 12 месеца.
- Образование – минимум основно образование
- Квалификация – не се изисква
- Трудов стаж – не се изисква
- Комуникативни умения;
- Умения за работа векип;
- Мотивация за работа в динамична среда;
- Професионален опит – предимство;
- Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
Описание на длъжността:Предоставя почасови мобилни интегрирани социални услуги в домашна среда.Способност за приспособяване, умения за работа с възрастни и лица с увреждания, работа в екип и способност за планиране и организиране на дейността. Организира и осъществява ежедневна дейност, осигуряващанеобходимите санитарно-хигиенни, битови и социални условия за осигуряване на нормален живот на потребителя на социалните услуги, а именно:Пазаруване – снабдяване с ежедневно необходимитепродукти, лекарства и други. Помощ при поддържане на личнахигиена;Поддържане на хигиената в жилищните помещения, обитавани от потребителя;Извършване на плащания на данъци, такси, комунално-битови услуги и други;Помощ при общуването и поддържането на социалниконтакти, развлечения и занимания в дома и извън него;Придружаване до социални услуги и обратно в дома, кактои на работномясто.Съдействие при подаване на документи в пенсионен отдел, дирекция “Социалноподпомагане, Общината, и др.
Диспечер – 1 лице. Срок за работа в рамките на проекта - 12 месеца на 8 часов работен ден на трудов договор.
- Образование – минимум средно;
- Да не е лишаван по съдебенред от правото да заематсъответнатадлъжност;
- Трудов стаж – не се изисква;
-Комуникативни умения;
-Умения за работа в екип;
-Мотивация за работа в динамична среда;
- Професионален опит – предимство;
- Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
Описание на длъжността:
- Координация и разпределение на приетите заявки на немедицинскитеспециалисти, работещи за директнопредостяване на услугата до потребителите;
- Приемане на заявки на обявения телефон от потребителите;
- Обработка на заявки от нуждаещите се лица;
- Съхранява икартотекирадокументацията;
- Изготвяне наседмични и месечниграфици
- Води регистър на подадените заявления от потребителите на услугата
- Води регистъра на сключените договори
Немедицински специалисти - разносвачи- 7,5 лица на 8 ч. или 15 души на 4 ч. заетост дневно на трудов договор.Срок за работа в рамките на проекта – 12 м.
- Образование – минимум основно образование
- Квалификация – не се изисква
- Трудов стаж – не се изисква
- Комуникативни умения;
- Умения за работа в екип;
- Мотивация за работа в динамична среда;
Описание на длъжността:Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства /закупени със средства, различни от тези по договора/, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги /със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора/ на лицата попадащи в целевата група, съгласно утвърден график.
Шофьор: – 1 лице на 8 ч. и 2 лица на 4 ч. заетост на трудов договор. Срок за работа в рамките на проекта - 12 месеца.
- Степен на образование – средно
- Квалификация – свидетелство за управление на МПС
- Да не е лишаван по съдебенред от правото да заемесъответнатадлъжност, да не е отнеманосвидетелството за правоуправление на автомобил
- Умение за работа в екип;
- Да е дееспособно лице;
- Професионална дисциплина и отговорност;
- Мотивация за работа в екип;
- Професионален опит – предимство;
- Опит в изпълнението на сходни проекти - предимство.
Описание на длъжността:Предиизлизане на пътизвършвапреглед на МПС, проверява, горивото, охладителнататечност, маслото, гумите, състоянието и работата на двигателя, скоростнатакутия, кормилното управление, осветлението, спирачките, работата на арматурното табло, наличността и състоянието на инструментите и принадлежностите.По време на път следи за нормалната работа на двигателя, механизмите на трансмисията и спазвабезопасността на движението.Презвреме на престоитепроверявасъстоянието на автомобила.Описва в пътния лист данните за извършенитекурсове.Отговаря за превозна персонала в услугата – ежедневен и при необходимост;Следи за състоянието и за изправността на предоставенатаму техника, инструменти и материали и се грижи за тяхното
правилноизползване.При възникналанеобходимост за ремонт, както и при аварийна ситуация информираръководителя на проекта.Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с изпълняванатадлъжност.
Хигиенисти в социални услуги, делегирани от държавата дейности - 23 лица на 8 ч. заетост на трудов договор.Срок за работа в рамките на проекта – 12 м.
- Образование – минимум основно;
- Да не е лишаван по съдебенред от правото да заематсъответнатадлъжност;
- Трудов стаж – не се изисква;
- Комуникативни умения;
-Умения за работа в екип;
-Мотивация за работа в динамична среда;
- Професионален опит – предимство;
- Опит при изпълнение на сходни проекти – предимство;
Описание на длъжността: - Извършва всички дейности по дезинфекция в условията на епидемично разпространение на COVID-19 в дворните места, фасадите и оградите на сградата на съответната социална услуга. Извършва редовно и качествено почистване и дезинфекция на пространствата, за които отговаря. Целесъобразно прилага и употребява предоставените му препарати и целесъобразно използва техническите средства и съоръжения за почистване. Сортира, товари, транспортира и разтоварва отпадъците и амбалажа до определените за целта места, като спазва инструкциите за безопасност. Изпълнява функции, които са му възложени от прекия ръководител. Съобразява дейността си с дневния ритъм на потребителите на услугата.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
- Заявление до Кмета на Община Кърджали /образец/;
- Документ за самоличност /за справка/;
- Автобиография /образец/;
- Копие от диплома за завършено образование;
- Декларация за обработка на личните данни от кандидата /образец/;
- Документ удостоверяващтрудовия стаж (копие на трудова книжка);
- Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление, не е лишен от правото да заема длъжността, за която кандидатства, не страда от заболявания, които застрашават живота и здравето на потребителите /образец/;
ДОКУМЕНТИТЕЩЕ СЕ ПРИЕМАТот 19.03.2021г. до19.04.2021 г. от 09:00 часа до 16:30 часа на адрес: Общинска администрация, бул. „България” 41, етаж 6, стая №611.
Образците на изискуемите документи могат да бъдат изтеглени от сайта на Община Кърджали -www.kardjali.bg.
Телефон за информация: 0361 67 389; 0361 67 385.
Провеждане на подбора на персонал - Всички длъжности ще се заемат след проведен подбор на два етапа – първи етап - допустимост по документи, втори етап – събеседване. Класирането ще се извърши от комисия сформирана със заповед на Кмета на общината.
Крайните резултати за класиране на персонал ще се обявят на сайта на общината www.kardjali.bgи на таблото в сградата на Община Кърджали
ВАЖНО:ВСИЧКИ ОДОБРЕНИ КАНДИДАТИ СЛЕДВА ДА ПРЕДСТАВЯТ СЛЕДНИТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ДОКУМЕНТИ ПРЕДИ СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЯВЕНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:
- СВИДЕТЕЛСТВО ЗА СЪДИМОСТ;
- КАРТА ЗА ПРЕДВАРИТЕЛЕН МЕДИЦИНСКИ ПРЕГЛЕД.